lördag 23 februari 2013

Sista rycket innan jag åker.


I morgon bär det av till Stockholm för vidare färd till Arlanda och Polen på måndag morgon.

Så idag är det mycket som ska hinnas med:

Jag måste se över packningen - svårt att packa för 3 veckor! Har kollat vädret i Lask i Polen under de närmaste tre veckorna. Ser ut att bli strålande vårväder: mellan 5 och 10 plusgrader och solsken störrre delen av tiden.

Avsluta alla påbörjade projekt, både här hemma och på jobbet.

Det är många som jag ska hinna med att säga Hej då till också:
Min lilla mamma, 90 år, som bor på ett äldreboende och är van att jag kommer på besök flera gånger i veckan. Alla mina barn och barnbarn, och min hund Bea. Bea ska få åka på semester till snälla Lina när jag är borta. Avskedet från mannen i mitt liv får vänta tills på måndag morgon, då han lämnar av mig på Arlanda.

Just nu känns 3 veckor som en väldigt lång tid, trots den förväntan jag känner!


4 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin och givande resa!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Birgitta! Jag får väl fråga dig om jag kör fast med bloggandet, du som är en van bloggare. :)

      Radera
  2. Haha, till och börja med får du väl ändra färginställningen på ditt svarsfält i kommentarerna, för det är så gott som omöjligt att läsa svart text på mörkgrå botten!!

    Men jätteroligt att du bloggar, jag har ju lagt till dig i blogglista så jag direkt ser när du gjort ett inlägg. I

    Intressant läsning i inläggen fö, du skriver så bra, både informativt och personligt på en gång!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, Birgitta! Lyckades fixa det där med bakgrunden, efter lite pyssel... ;)

    SvaraRadera