lördag 2 mars 2013

Dag 6


Ja, just så är det ibland....
Just en sådan dag har det varit idag... 
Känt mig trött och ur form hela dagen trots att det har varit en riktig vårdag, med strålande sol. 
Magen har protesterat mot den nya dieten. Övergången till mer kolhydrater (efter att ha ätit minimalt med sådana under de senaste 5 åren) har inte gått obemärkt förbi. Läs gärna mer under fliken KOST.





Så  "I picked myself up" och i gym-lokalen väntade Kamila, min nya träningspartner, som ska coacha mig i helgen, när Tomasz är ledig. Hon har fått instruktioner från Tomasz och vi körde samma program som vanligt. Det gick faktiskt alldeles strålande trots min sviktande form. Thank you, Kamila!





Och efter morgonmassagen av Maciej så känns det mesta OK... 

Det gick också upp för mig att kramper och smärta i benen blivit en del av min vardag, som jag på något sätt lärt mig leva med, och också hur fantastiskt det känns att få hjälp med detta. Livet blir lite lättare att leva...


När jag kom tillbaka till rummet för en liten paus väntade vackert upplagda apelsinskivor och en grönsaksdrink! Vi blir så fantastiskt väl omhändertagna här! 



Wiola och Martha


Som avslutning på dagen bjöd jag mig själv på en liten manikyr hos Martha på Columna Medicas Skönhetssalong... 

Because I'm worth it... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar