fredag 1 mars 2013

Dag 5

Dagens träningsprogram.
Så här ser mitt dagliga träningsprogram ut just nu, men det kan ändras under vistelsens gång

Vi har dock bytt plats på den  första morgonträningen och massagen av benen, eftersom mina ben oftast är stela och omedgörliga på morgonen.

 Efter massagen är de betydligt beskedligare och gör nästan precis som jag säger! :)




Tyvärr var stora poolen upptagen under vår träningstid idag, så vi fick hålla till en mindre pool i ett angränsande rum. Vattnet  i den var alldeles för varmt för mig, så efter dagens poolpass var det färdigtränat.


Min kropp sa tack o hej för idag, så vi avslutade med massagen och nu är det vila som gäller fram till middagen kl 19.


Fredag kväll...
Trevligt dukat, 
med färska örter på bordet!
Det blir inte blodig biff med rostade grönsaker, god sås och ett glas rött till middag...
som vi ofta äter hemma på fredagarna - utan det bli broccolisoppa med quinoa... helt ok det också!

PT Tomasz är ledig under helgen,  men det är inte jag, så jag ska få träna med Kamilla  lördag-söndag!

Trevlig helg!  
Rosmarin

2 kommentarer:

  1. Jag kan förstå om våra MS-kompisar hemma i Sverige, och för all del i hela världen blir lite avundssjuka. Det kan de med all rätt bli, för den här träningen och allt omkring är femstjärnig.

    Bra skrivet Lena

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera